Mission Image

Eyetracking w reklamie - wykorzystywanie badań z udziałem eyetrackera przy projektowaniu nośników reklamowych

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością zapraszamy na spotkanie networkingowe, które poświęcone będzie nowoczesnym technologiom wspierającym efektywność komunikacji reklamowej. W centrum wydarzenia znajdzie się prezentacja na temat wykorzystania eyetrackingu w projektowaniu materiałów reklamowych.

Podczas prezentacji pt.
„Eyetracking w reklamie – wykorzystywanie badań z udziałem eyetrackera przy projektowaniu nośników reklamowych”,
dowiesz się:

  • Czym jest eyetracking i jak działa w praktyce

  • Jakie informacje można uzyskać dzięki analizie ruchu gałek ocznych

  • Jak eyetracking wspiera projektowanie skutecznych reklam (outdoor, digital, POS)

  • Przykłady realnych badań i ich wpływu na wyniki kampanii

Spotkanie będzie również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i rozmów z ekspertami z branży marketingowej, projektowej i badawczej.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o potwierdzenie udziału poprzez formularz poniżej.

Zapraszamy!

Zapisz się na wydarzenie

Twoje dane

Dane do faktury

Koszt wydarzenia wynosi 155.00 zł brutto
W cenie wliczony jest udział w spotkaniu BNI z mini edukacją, prezentacją dnia oraz czasem na networking,
a także serwis kawowy oraz kolacja biznesowa w restauracji.
Fakturę otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty, na email podany podczas zapisu na wydarzenie.

Dołącz do największej organizacji rekomendacji w Polsce i na świecie.

APLIKUJ